FAQ - Najczęściej zadawane pytania
„Jak zapisać dziecko na zajęcia?” W zakładce zapisy należy wypełnić formularz zgłoszeniowy. Formularz zgłoszeniowy jest wstępną
deklaracją chęci zapisu na zajęcia, nie jest obligatoryjny.
„Jak wybrać Szkołę / Przedszkole?” Z listy placówek. Proszę pamiętać o wpisaniu pełnej nazwy.
„Jaki Poziom wybrać?” Sugerujemy wybrać poziom według podziału na klasy. W trakcie zajęć Instruktor dokonuje ewentualnej zmiany poziomu, jeśli jest taka konieczność.
„W jakim terminie odbywają się zajęcia z robotyki?” Po wyborze placówki będą wyszczególnione terminy zajęć. Jeżeli nie ma konkretnego dnia i godziny do wyboru, oznacza to, iż jesteśmy na etapie tworzenia nowej grupy.
„Jaka jest cena za zajęcia?” Cennik znajdę się w zakładce CENNIK wraz z dokładnym opisem.
„Kiedy poznam datę zajęć stałych?” O termin zajęć z robotyki poinformujemy mailem. Data zajęć ustalana jest w oparciu o plan lekcji uczestników.
„Jak często odbywają się zajęcia?” Zajęcia odbywają się przeważnie raz w tygodniu, z wyjątkiem dni wolnych od zajęć dydaktycznych i trwają ok. 60 minut, ale nie krócej niż 50 minut.
„Gdzie i w jakich godzinach odbywają się zajęcia z robotyki?” Zazwyczaj na terenie placówki, do której uczęszcza dziecko. W godzinach pracy placówki.
„Kiedy otrzymam dostęp do panelu rodzica?” W momencie potwierdzenie zajęć stałych, na adres mailowy będzie wysłany login oraz hasło z dostępem do Kokpitu Rodzica i umowy, którą należy zaakceptować.
„Jak mogę zmienić formę płatności?” Prosimy o kontakt mailowy: kontakt.robotyka@gmail.com
„Gdzie znajdę umowę?” W Kokpicie Rodzica jest dostępna umowa, którą należy zaakceptować. Nie ma konieczności jej drukowania.
„Nie mogę zalogować się do Kokpitu Rodzica” Bardzo ważne, aby przy kopiowaniu lub wpisywaniu loginu i hasła nie było SPACJI z przodu przed hasłem.
„Jak zrezygnować z zajęć/rozwiązać umowę?” Rezygnacja z zajęć jest możliwa w dowolnym momencie. Aby rozwiązać umowę, prosimy o przesłanie pisemnego wypowiedzenia na adres e-mail naszej firmy. Uczestnik zostanie usunięty z listy, po całkowitym uregulowaniu płatności.
„Jak podpisujemy umowę?” Umowa jest podpisywana wyłącznie online. Po zapisaniu dziecka na zajęcia, dostają Państwo dane do logowania na KOKPICIE RODZICA. Tam też przesyłamy umowę drogą elektroniczną. Cały proces odbywa się zdalnie, przy użyciu podpisu elektronicznego, co zapewnia wygodę i szybkość realizacji. Szczegółowe instrukcje akceptacji umowy będą dostępne w KOKPICIE RODZICA.
„Jak często odbywając się zajęcia?” Zajęcia odbywają się raz w tygodniu i trwają zazwyczaj od 50-60min lub 30min (klocki DUPLO) w zależności od kursu. Więcej szczegółów w naszej ofercie.
„W przypadku zajęć z Programowania Online : kiedy otrzymamy dostęp do programu? Na jakim programie pracują dzieci?” Uczestnicy kursu z programowania online w trakcie kursu będą korzystać z platform takich jak Scratch, Minecraft or Python. Dostęp do tych platform będzie przekazywany stopniowo w trakcie zajęć.
„Czy zajęcia są prowadzone w wakacje?” Nasze zajęcia są organizowane zgodnie z rokiem szkolnym i odbywają się od września do czerwca. W okresie wakacyjnym nie prowadzimy regularnych kursów
„Czy mogę zapisać dziecko w trakcie trwania roku szkolnego?” Tak, istnieje możliwość zapisania dziecka w trakcie trwania roku szkolnego, o ile są wolne miejsca w grupie. Po dokonaniu zapisu na naszej stronie, otrzymają Państwo niezbędne informacje dotyczące zajęć oraz miejsca w danej grupie.
„Jakie są kwalifikacje instruktorów prowadzących zajęcia?” Nasi instruktorzy są przeszkoleni w dziedzinach robotyki, programowania oraz druku 3D. Mają doświadczenie zarówno w pracy z dziećmi, jak i w realizacji projektów technologicznych. Posiadają odpowiednie kwalifikacje oraz dokumenty niezbędne do pracy z dziećmi.
„Jakie środki bezpieczeństwa stosujecie w trakcie zajęć z robotyki i druku 3D?” Bezpieczeństwo uczestników jest dla nas priorytetem. Wszystkie narzędzia i sprzęty są dostosowane do wieku dzieci, a zajęcia prowadzone są pod stałą kontrolą instruktorów. Przed każdym zajęciem dzieci są informowane o zasadach bezpiecznego podczas trwania zajęć.
„Czy dziecko może zmienić grupę, jeśli okaże się, że poziom zajęć jest dla niego za trudny lub za łatwy?” Oczywiście. Jeśli dostaniemy informację od instruktorów lub rodzica, że dziecko potrzebuje zmiany grupy ze względu na poziom trudności, rozważymy przeniesienie go do odpowiedniej grupy.
„Czy oferujecie zajęcia indywidualne?” Aktualnie, nie przeprowadzamy zajęć indywidualnych.